Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów / kandydatki na stanowisko:

ARCHIWISTA

ds. kwerend w Oddziale II Informacji i Udostępniania Materiałów Archiwalnych

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz ul. Dworcowa 65 i ul. Wiślana 27

O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 5 Ustawy o służbie cywilnej.

Główne obowiązki:

1. Opracowanie kwerend krajowych i zagranicznych.

2. Udzielanie informacji, w tym też użytkownikom czytelni, o trybie przeprowadzania kwerend oraz o materiałach archiwalnych.

3. Indeksowanie w akt w komputerowych bazach danych.

4. Nadzorowanie zabezpieczania materiałów archiwalnych w toku udostępniania w czytelni.

5. Udostępnianie materiałów archiwalnych w czytelni podczas nieobecności jej stałej obsługi.

6. Prowadzenie prac naukowych objętych planem Archiwum.

Wykształcenie: średnie i policealne

Wymagania niezbędne:

  • udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 miesiące;
  • znajomość KPA, Ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów dotyczących ochrony tajemnicy państwowej;

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe: archiwistyka, historia;
  • studia podyplomowe z zakresu archiwistyki lub historii;
  • kurs kancelaryjno – archiwalny;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji państwowej 3 miesiące;
  • znajomość obsługi komputera (Access, Word);

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  •  w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek

Klauzula informacyjna dla kandydata / kandydatki

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Bydgoszczy, ul Dworcowa 65 85-009 Bydgoszcz,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod numerem telefonu 52 33955414 lub adresem email – iod@bydgoszcz.ap.govpl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji nie dłużej niż 6 miesięcy od momentu złożenia aplikacji

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

Informacja o warunkach pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

– stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem

– praca wymaga wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt

– kontakt z kurzem

– praca w siedzibie urzędu Bydgoszcz ul. Dworcowa 65 oraz w Sekcji ds. gromadzenia materiałów archiwalnych gospodarczych i własnościowych Bydgoszcz ul. Wiślana 27

Otoczenie organizacyjno – techniczne miejsca pracy

praca z materiałami archiwalnymi

– możliwy kontakt z czynnikiem alergennym

– okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

– budynek przy ul. Dworcowej nie posiada windy i nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Dokumenty należy składać lub przekazać do:

28.05.2019 r.

pod adresem:

Archiwum Państwowe w Bydgoszczy

85-009 Bydgoszcz ul. Dworcowa 65

z dopiskiem „oferta pracy”

Inne informacje:

– o terminie otrzymania oferty decyduje data stempla pocztowego

– oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane

– kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/ni/ zostaną powiadomione/ni/ o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej

– dokumentów nie odsyłamy, oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone

– oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (052) 33-95-403, 33-95-401.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *